ilenalemin
Minmini sudan zehir gibi bahsetmeye gerek yok. Bazı bebeklerin kilo alımı iyi değildir ve anne sütü alıyordur ilk 6ay suya lüzum duyulmaz mideyi su ile doldurmayalım ve daha çok emsin diye. Ek gıdaya geçince alışmaz korkusu ile bazı anneler çay kaşığı ile verir bu da çocuğun ölümüne sebep olmaz yani bazı şeyleri çok abartmaya gerek yok belki de doğru bir karardır. Benim bebeğim komple mamaya döndü mesela ve kaka yapamıyordu su ver dedi doktorumuz çünkü mama anne vücudunun ürettiği bşy değil. Her bebekte aynı tepkiyi vermeyebiliyor. Tüm mamalar da, aşağı yukarı aynı sürekli mama değiştirmek yerine su içti 3bucuk aydan beri. Zaten bebek bunu belirliyor ki lokur lokur içmiyor yani şuan 9aylık içi yanıyor ek gıda sonrası içiyor mesela ama 4aylıkken yudum yudumdu ama, faydası oluyor muydu oluyordu kabızlık sıkıntısı geçti. Tabii her bebek farklı su tüm bebeklerin kabızlık sorununu çözecek diye bşy yok doktora danışmak en iyisi