Kızlar kardeşim şubat tatilinde evlenecekti mobilya alırken şubat ayı teslimat diye sözleşme yapmışlar üç ay oldu alalı kız tarafı baskısı birde babamın rahatsızlığından dolayı erkene almak zorunda kaldık üç hafta sonra düğün var tabi sözleşme şubat olduğu için teslimat o zaman oluyormuş en erken iki ay diyorlar tmm haklılar ama gel görelim evde eşya yok ne yapalım bilmiyorum iptal edip başka yerden alalım dedik yok dediler teşhir ürün olur dedik olmaz dediler başka çözüm ne olabilir sizce?