2 buçuk yıldır gitmeyen doğum kilom vardı. Doğumdan sonra tartıldım 73tüm ve hala 1 ay öncesine kadar 73tüm. Diyetisyen eşliğinde ilerliyorum 1 ayda çok güzel yol kat ettim şu anda 66 yım ve hala vermem gereken 6 kilo var. Keşke daha önde gitseydim diyetisyene diyorum. O da keşke emzirme döneminde gelseydin daha hızlı verirdin dedi. Eğer imkanınız varsa diyetisyenden yardım alın çok iyi geldi bana☺️