eddaa1 Kızlar bebeğimin bacakları böyle bir önceki postumda basmadığını kendini bıraktığını söylemiştim,, acayip kuruntu yapıyorum bacakları yamuk gibi geliyor d vitaminini hergün vermiyorum ondan kuruntu yapıyorum şu an sizce yamuk mu normal mi
ebrarrdemmmiir eddaa1 gayet normal duruyo bacakları, bebeğiniz 6 aylık sanırım yere basmaması da gayet normal. Basması için zorlamayın. 6 aylık bebeğin beli bile daha kuvvetlenmemiş oluyo. Yere bastırmaya çalışmak hiç doğru değil bence
eddaa1 ebrarrdemmmiir bastırmak için zorlamıyorum sadece tutuyorum dik şekilde bacaklarını dizden kırıyor
eddaa1 Adenkom hergün d Vitamini demir ve probiyotik vermek çok mantıklı gelmiyor bilmiyorum zaten mama da tüketiyoruz e orda da d vitamini var fazla gelmesinden çekiniyorum açıkçası
Adenkom eddaa1 doktorunuz en iyisini bilir sormadan yapmayın derim, kışın mutlaka her gün verilmeli diye biliyorum.
eddaa1 Adenkom zaten vericem artık hergün saatlere bölüp mecbur yoksa kuruntu yapıyorum şu an çok fena
eddaa1 Adenkom şöyle yakın bi zamanda hastalandık ve antibiyotik kullandık hem de ek gıdaya geçtik doktorumuz probiyotik verelim hem antibiyotik hasarı en az düzeye insin hem de kabızlığın bi nebze de olsa önüne geçelim dedi,, başlayınca 28 gün kullanmak gerekiyor probiyotiği diye biliyorum sonra 2-3 ay ara vermek gerekiyormuş