destina18  Kızlar bu testin yanılma payı varmı ? Sizce gebelik varımdır? Adetim çok ta düzenli değil ama periyota göre 3 gün gecikti. Demem o ki sizce olma ihtimali varmı meraklandım,
destina18 Temizlikperisi pasaklisinkukuli Zlm bisenakillisinzaten pasaklisinkukuli Ebrar27 aysenura Merid-1798 PamukPrensesannesii uykusuzanne__ asel_444 YumukluSucurtaa Nazlimert lazzz61 vaveyla1212 sadiyekrn7 Maksentug Prenses-annesi1 Merhaba Arkadaşlar🌸 Bugün kaset test ile yeniledim testi biraz önce negatif çıktı yani gebelik yok. Test sıkıntılıydı yüksek ihtimal ❤️
Temizlikperisi destina18 benim ablamında baya gecikmişti test yaptı pozitif görünüyordu ama kan verdi negatifti canım
Zlm destina18 ben bı kere yaptım kızıma hamile kaldığımda ama bazı hormon değerlerinin yanlış pozitif sonuca sebep olabilecegini biliyorum hatta yanlış pozitif olur ama yanlış negatif imkansiza yakın birşey
vaveyla1212 destina18 ben yasadim ayni boyleydi ertesi gun kadin doguma randevu alip gittim ve gebelik yok dediginde ben şok tabi mutlu 😊
sadiyekrn7 destina18 destina18 ben güvenmiyorum bu testlere hamile kalmaya çalışırken 3 kere böyle pozitif verdi kan verdim hiç bir şey yoktu direk kan testi bunlara inanma
Merid-1798 destina18 benimde böyle silikti emin olamadım kan verdim şuan bebişim doğdu da 3 aylık oldu bile 😅😅 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏼🌷
PamukPrensesannesii destina18 İkinci çizgi baya belli. Ben 7 gün gecikmeyle test yapmıştım çizgiler çok netti. 3 gün gecimeyle böyle durması normal gibi. Bir tane daha test aldaydiniz teyit için iyi olurdu.
destina18 PamukPrensesannesii öylemi dersiniz ne bileyim araştırdım biraz hep erken yapanlar bu şekilde hayalet çizgi görmüşler, o yüzden dedim gecikmeli olunca net olurdu diye umud ettim
asel_444 destina18 benimki ikinci çizgi böyle belli birsizdi kan tahlili yaptık bir aylık hamilelik vardı