benim fsh hormonum yüksek 40ın altına düşmezdi gecen ay 23 oldu hayıt otu ve ilaç sayesinde olduğunuz düşünüyorum ilaç da cylo progynova. 2 ay kullandım ilacı. 24 değeri gördük bana tüp bebeğe hemen başlamamız lazım dediler doğal yolla çocuk sahibi olman çok zor tüp bebekle bile zor diyorlar. Ben yumurtlama takibi yaptım gecen ay yumurtlama görüyorum bunu merak ediyordum çünkü. Dosyalarımı hazırladım evrakları istediler sağlık raporu vs. Konseye girecek 15 gün sonra arayın bilgi verelim dediler aradım çağırdılar bugün gittim hastaneye. Cyloe progynova ilacını 3 aylık veriyoruz 3. Ayda adet görünce gel bakalım dediler. Bende sanıyorum ki bugün diyecekler adet olunca gel iğne ilaçlara başlayalım. 😒 bu 3 aylık süreçte neler yapabilirim sizce? Önerileniniz var mı birgebeningğnlüğü ebru hanımdan takviye almayı düşünüyorum önerdiği takviyeleri ve tüp bebeğe başlamayacaksan ovulasyon mutlaka dene dedi. Bu 3 aylık süreçte ilacı kullanıp bunları yapmayı düşünüyorum..