sekerbebeginannesi Metemommy ben aldım bence gayet guzel, başka uyku tulumu kullanmadığım için karşılastiramiyiryn ama bence güzel yanı
duyguluannee Metemommy ilk defa duydum markayı ben de uyku tulumu arayışındayım iyi bi marka olsun istiyorum
Metemommy sekerbebeginannesi bende aldım dün kargom teslim edildi ama çok kararsız kaldım hem kalınlığı iyi geliyor hem ince geliyor emin olamıyorum. Evimiz 20 derecenin altına düşmüyor içine pijamayla yeterli olur mu acaba. Ona göre iade edeceğim kullananlara sormak istedim
Metemommy duyguluannee bende ürünü sipariş ettim geldi yeri gerçekten güzel pamuklu kumaş ben sadece ince mi yeterli mi ona emin olamadım
sekerbebeginannesi Metemommy benim evimde kombi termostatq bağlı ve 24-25 civarı o yüzden 20 derece için yorum yapaman