MucizemGeldi3545 ikizannesi10 diyodum insanlar nasıl ayırt ediyo doğum knamasıyla adeti ama biliniyomuş. benimde 72-73 gün sürdü canım. O bitti şükür dedim 10 gün sonrada adetim geldi. Normal adet gelince anlatsın zaten yogun kanama oluyo önceki gbi.
Nurdem0433 ikizannesi10 ben sezaryen oldum 4 yada 5 gün kanamam oldu sonra kesildi şuan 1 ayı geçtik ara ara su gibi şeffaf akıntı oluyor ne adet ne kanama olmadı 😔keşke olsa rahatlasam arada sancısı tutuyor çünkü
Beyzanurlina ikizannesi10 50 gundur devam ediyp azaldı suan ama oncedende azalıyodu somra gene geliyodu başlarda cok agrı kesici içtim gunde 2 tane falan o kesti heralde die dusunuyorum
ikizannesi10 MucizemGeldi3545 aa cok canm bnm 2.gunu bugun azalmadi artti normalmi daha 2 ay olmadan olmak
MucizemGeldi3545 ikizannesi10 ben öyle oldum işte canım. Bilmiym normal mi ama ben doktora hiç gitmedim gidemedim senin varsa inkanın bi kontrole git istersen
MucizemGeldi3545 ikizannesi10 canım daha bu ilk işte bebeğim bugün 93 günlük, bunun 73 günü loğusa kanaması sürdü bi 15 gün gecti sonra adetim geldi işte şuan hla devam ediyo
Balarastos Sezeryn oldum 52 gün sürdü arkasından hemen regl oldum☺️ Çabuk olmak içindeki pisliğin tamamen gitmesini sağladı dediler
ikizannesi10 Balarastos aynen cok iyi oluyo cok yogun akiyo rahatliyorum ama lohusa gibi oldu beynm gene snr yapti
tuceveikizleri Benım 3ay 15 gun surmuste sezeryan oldum 3 aydan sonrada ara ara geldı 8ayda adetım oldu ıkız oldgu ıcınmı bu kadar surdu bılmyrm her bunyeden bunyeye degısıyor