annnekuzusu bende bir buçuk yaşında yken hamileydim benim isteyerek oldu .bir buçuk yaşında emzirmeyi biraktirdim salça sürdüm pis olmuş artık falan diye anlattım hep biraz agliyo sonra unutuyo bir haftada hallettik.simdi iki buçuk yaşında kızım 5 aylık oğlum.zor oluyo ama güzel bence kızım kardeşini sevince çok hoşuma gidiyo iyiki olmuş diyorum .birlikte büyürler inşallah zaman çabuk geciyo .💞