aryabebek473_ pnd sumağı kaynatıp gargara yap çok iyi geliyor ben gebelik boyunca yapmıştım çok ıyı geldı
ozlemckmak Doktorum bana arveles verdi mecbur kaldığımda içiyorum 1 aydır ağrı çekiyorum iltihap gitmediği için çektiremiyorum çok zor durumdayım ya😔