Pikapikapikacuuu Evet kızlar maksat sohbet olsun hem belki farklı çikolatalar duymuş oluruz deneriz.Ben başlıyım 1)Ferrero Rocher 2)Bolçi Antep fıstıklı krokanlı 3 )Kahve dünyası Gofrik
Pikapikapikacuuu Birdunyabircennetannesi Nutymax i denicem yediysem de unutmuşum sanırım. Diğerleri çok güzel 🤩
Birdunyabircennetannesi Pikapikapikacuuu Antep fıstıklısını denemeni tavsiye ederim özellikle Gerçi hepsi çok güzel
Pikapikapikacuuu BENOYLEUYGUNGORDUMM 😋Ülkerinkini yedim ben de normal Antep fıstıklı çikolata gibi geldi .Kendim de denemek istiyorum bir ara
BENOYLEUYGUNGORDUMM Pikapikapikacuuu yok paket ürün değil yapma olandan normalde yemem çikolata ama bunu biraz sevdim bi kaç parça yiyebiliyorum