Influenza a ve b grubu olarak test yapılıyor canım siz yapmamışsınız. B sini geçirdik dr bu yıl birdaha grip olmaz dedi vücudu o mikrobu tanıdı dedi fakat a grubunu gecreblir dedi ve oda b den ağır. Enfluvir iyi geliyor ama bilemedim bn olsam çıkardım tmz havayada ihtiyaç var. Bzde 40 derece ateşle 3gun yttik ama bn yinede eve kapatma yanlisi değilim geçmiş olsun herkese.