Bebeğim 4 aylık olmak üzere sütüm az olduğu için ek olarak mamada veriyorum günde 3,4 kez emiyor ve bir öğlen birde yatmadan önce 60ml mama veriyorum ama sanki son günlerde doymuyor gibi hissediyorum çok huysuzlanıyor ve biberon yada meme verdiğimde iştahla kapıyor bide sürekli karnı gurulduyor sizce ne yapmam lazım mamayı çoğaltıyımmı lütfen yardımcı olurmusunuz