Khgs08 yüksek tansiyon ile doğum yaptım, tansiyon her insandan insana değişiklik gösterebiliyor.33.haftada bebeğime gelişim geriliği teşhisi kondu perintolojiye yönlendirildim benim sag rahim damarımda akış azlığı vardı bebek beslenemiyordu sonra tansiyon takibi yapınca tansiyonunu çok yüksek çıktığını farkettik 37.haftaya kadar bebek hiç büyümedi tansiyon ilaçlarına rağmen düşmüyordu günde 6 tane içiyordum.
Ama bende hafif bir baş ağrısı oluyordu yükselince yani genel olarak gebelik halsizligim vardı zaten hiç anlamamıştım tansiyon öyle bir illet ki çok sinsi bizde son zamanlarda farkettik uzun oldu kusura bakmayın bu yazdıklarım 18 ay önce oldu devlette doğum yaptım suni sanci ile normal doğum denendi sonra sezeryana alındım