Kızlar 15 günlük bebegim var sütüm az ara ara emiyor ama 2 saatte bir 60 cc mama ile besliyorum bazen yarım saat geçmeden tekrar istiyor üzerine 30 cc daha veriyorum. Sonra tekrar istiyor memeyle desteklemeye calısıyorum dalarsa uyuyor ⅔ saat dalmazsa tekrar aranıyor mama istiyor bu böyle bir kısır döngü haline geldi ve asla susmayıp katılma boyutuna kadar geldiği için mecbur yine bi 30 cc daha veriyor yani bunlar yarım saat 1 saat içinde olan şeyler. Bu sıralar böyle bir huy edindi. 120 ccleri buluyor maması ki 2 saat sonra uyanıp tekrar 60 cc içicek. Gazıda sıkıştırıyor onunda sancısı var karnı taş gibi oluyo yani tok oldugunu ve daha almaması gerektiğini biliyorum ama katılana kadar ağladıgından aranması bitmediğinden mecbur kalıyorum sütüm az ama destek vermeye calısıyorum banamısın demiyor. Gaz masajları yapıyorum nafile aranmaya devam.. gaz damlasını 20. Günden sonra başla dedi doktor sab simlex 4×10 damla şeklinde yazmıs. Artık dayanamayıp sabah verdim 6 damla kadar ama nafile yani tekrar mı vermeliyim aksam oldu 1 saat mama vermeden oyalamaya calıstım fakat nafile ömrümden giden 1 saat çok tükendim arkadaşlar bunlar normal mi ilk çocuk bu kadar mama fazla yani. Bide geçen yine böyle isteyince kustu 30 cc mamanın hepsini resmen. Fazla oldugunu biliyorum ama zapdedemiyorum ya