10 ay 22 günlük oğluma mamada 3e geçelim dedi doktor bebelac gold aldık iki üç gün kullandı sonra mama reddi yaşadık içmek istemedi sonra fark ettim ki kutusunun üzerinde 12. aydan itibaren yazıyor. Ve içtikten sonra bir kaç gün içinde kollarında sadece önce ufak ufak sonra büyük büyük pütürler çıkmaya başladı. Şu an normal bebelac 3 içiyor onun üzerinde 9. aydan itibaren yazıyor. Sizce bu durumdan kaynaklı alerji olmuş olabilir mi normalde de alerjik bir bebek zaten 🤦🏼♀️ alerji maması da kullandık 2 aydan sonra istemedi normal mamaya geçtik yine mecburen.