aydint Sadece emzirirken gün içinde bebeği bi yere bırakacaksak süt sağımını hem emzirip hem nasıl sağacağız
mami68 aydint mesela bebeğim tek memeyle doyduysa yada memeyi tam boşaltmadıysa yahutta tazyikliyse sağıyorum buzluğa atıyorum bu gün ikizlerimin büyük kontrolleri vardı doktorda kızımı bıraktm kv ısıtıp verdi o olmasa zordu
mami68 mutlubibekleyis poşeti direkt sıcak suyun içine koyuyorum çözülmediyse çözüldüyse biberona döküp Poşet bpa içermiyor zaten
mami68 2erkekannes sonuçta araştırmalarla sabit güvenilir bir yöntem buzlukta bızulmaz saklama vakti geçse bile süphen varsa cezveye bir miktar koy kaynat kesilirse bozulmuştur
mami68 aydint gece sütü ve gündüz sütü diye ayırırsan tabikide olur ilk sağdığını dolapta muhafaza et sonrakinide dolaba koy birleştireceğim zaman eşit ısıda olsun sonra buzluğa koyarsın
mami68 2erkekannes ben hiç çözdürmedim ilk defa kv verdi ben yokken kızıma ama farketse kesinlikle söylerdi Hangi poşetle attın ağzını falan iyce kontrol ettinmi