Ben başta şırınga ve serum fizyolojik ile yapıyordum fakat basıncını iyi ayarlamak gerekiyor. Doktorum sterimar baby deniz suyu spreyi önerdi. Basıncı bebeğe göre ayarlanmış bu sebepten bir riski de olmuyor günde 2 ile 6 kez kullanabiliyorsunuz. Daha sonra otribebe aspiratör ile çekiyorum hemen geliyor