Hanımlar iyi akşamlar benim bebeğim 8 buçuk aylık. Bir süredir bebeğimde öksürük ve burun akıntısı var. Doktora götürdüm serum fizyolojik ile temizlememi söyledi. Bir de fıs fıs verdi temizleyemezsen bunu kullan dedi. Ben önce fıs fıs ile yumuşatıp sonra serum fizyolojik ile temizliyorum fakat sürekli burnu akıyor. Nefes almakta güçlük çekiyor. Geceleri baş ucuna soğan kesip koyuyorum tıkanmasın diye. Ihlamur da veriyorum. Başka bir doğal yöntem önerebilecek biri var mı acaba?