Kızım 19 aylık sandalyeye cıkıp masanın üstüne cıkmıs son anda gördüm gormemle arkaya aşması bir oldu oturur bir vaziyette düştü kafası falan hiç bir yere gelmedi oturur gibi düştü . Eşim işten geldi söyledim beli kaydıysa bişi olduysa cocuk kendini anlatamaz vs diye benide evham yaptı çocuk ilk ağladı sonra geçti keyfi yerinde tökezleme yada mizmizlanma yok . Öyle bişi olsa belirti olurdu dimi yaşayan varsa yazsın