Philipsin biberon ısıtıcısını kullanıp memnun kalan var mı kızım mama içiyor kettle da su ısıtıp biberonu dezenfekte edip termosa koyduğum suyla hazılıyorum ama ya sıcak oluyor beklemek gerekiyor ya soğuk oluyor kaynar suya biberonu batırıp ısıtıyorum ama o sırada çocuk çıldırıyor beklerken bu ürün kullanışlı mı acaba ?