5 yasinda oğlum.devlete goturmistu ilaç verip yolluyorlar bugün ozele gittik bademcikleri.cok.buyuk dedi doktor pazartesi ikisinde de oalack sizde olanlar var mi nasılsın.zor mi kolay mı küçük bir operasyon ama.ins zorlanamaz.sonrasinda ve çok sık hasta oluyordu konuşması grip.gibi burnu tikanik.olurdu hep çene yapsini bile bozuyirmus