Merhabalar ben bugün alerji icin kızımı üniversite hastanesine götürdüm geceleri hic uyuyamıyor hırıltıdan bogazları doluyordu ve de gecmeyen burun akıntısı cocuk doktoru baktı geniz etinden şüphelendi ve kbb a yönlendirdi ve gittik doktor baktı kamerayla bakmamız gerek dedi kızımın burnu dolu oldugu icin 10 gün sonra gelin burnu cok aşırı akıyor dedi. Bebeklerinde geniz eti olan annelerimiz size sorum şu kamerayla burundan giriliyormuş bebegım 7 ay 12 günlük kamerayla bakerken zor oluyor mu ya da duruyor mu hareket ettiginde burun kanaması falan yaşandımi sorularımı cevaplarsanız sevinirim cevaplayan herkeze şimdiden teşekkür ederim.