Kızlar bir süredir kafamın arkası ağrıyor en son 2 yıl önce baş ağrısı şikayetiyle hastaneye gitmsitim emar sonucumu inceledim smdide boyun fıtığı var ilerlemiş dercede bide yüksek tansiyon yazıyo MR’da yüksek tansiyon olduğu belli olurmu çünkü yüksek tansiyon İngilizce bir şekilde yazıyordu Google’dan çevirdim