DBEE Ozlem2603 bana doktorum 4 aylık da oturtmaya başla demişti ama büyüklerim hep çok erken olduğunu söylediler ve ben onları dinledim 5 ay geçince oturtmaya başladım Şuan 6 aylık oldu direk mama sandalyesine koyuyorum
Sgrkytyg Ozlem2603 bebegini takip et canım o sana ufak tefek sinyaller veriyor benim oglum 3.5 aylıktı yatmak istemezdi ufaka ufak kısa süreli basladım şimdi 5.5 ayşık daha uzun oturtuyorum
secondmylife 3 aylıktan beri kucagimdan oturttum. 4,5 5 aylıkken yastıkla minderle destekli. 6 aylıkken desteksiz oturdu.