Ikizannesi45 Benim oğlum da çok yüksek seslerden hala korkar 3 yas 4 aylik bu ses ne der korkarak söyleyince tamam der bence normal bazı çocuklar hassas olabiliyor mesela sizin çocuğunuzun aylarında yuksek sese gelemezdi biri bagirdigin da korkar ağlardı
Kuzeytooooo Ikizannesi45 inş zaman geçtikçe azalır aslında çok azalmıştı ama bir kaç gündür arka arkaya gelince çok endişelendim gene
cnkl Kuzeytooooo benimde bebeğim 10 aylık dediklerinizin aynısı bizde de var uyurken falan biri çığlık atsin sıçrayarak uyanır mesela bende sosyalleşmesi için bir çok şey deniyor ama nasıl düzelecek bilmiyorum
Meliike 3247 ekran vardı aslında o çok izlemezdi günde maximum yarım saatti ama ses vardı arkada izlemesede dinliyordu
gamzeci Kuzeytooooo benim kızımda 13 aylık çok aşırı korkak yanında oynarken eğilip bakınca bile zıplıyor resmen ortamlar da ağlayan çocuklar bağıran kızlar olunca çok panikliyor strese giriyor ağlıyor titremeye kendini sıkmaya başlıyor kucaktan inmiyor bağıran kişiye bakıp bakıp ağlıyor ama genel olarak çok korkak bir kız zaten çiğ balik görüp saatlerce agladi balik pisiirecek tik sadece her şeyden korkuyor elimden hiç bir şey gelmiyor odadan çıkıyorum geri girince korkuyor
cnkl Kuzeytooooo hadi ya ayy nasıl düzelteceğiz acaba ya doktorunuz falan bu konu hakkında bisey demismiydi hiç
Zlm Kuzeytooooo benim kızımda öyle bagirdiklari zaman korkuyo küçükken daha çok korkardı şimdi alıştı biraz daha 3 yasinda
Kuzeytooooo Zlm ya demek bazı çocuklar böyle ilk 8 ayında böyle değildi sonra hastane süreçlerimiz filan oldu bu şekilde davranmaya başladı oğlum
Kuzeytooooo cnkl korkumdan en son 9 . Ay götürebildim etkilenmesin diye götürmedim hiç o yüzden diyemedi tabi
Dedektifgadget Kuzeytooooo valla benim 10 aylık kızım geçen hastaneye gittiğimde başka bebekler ağladığında a diye bağırarak onlara tepki veriyordu Yani olabilir ya hemen otizme bağlamaya gerek yok doğduğundan beridir de yüksek sesleri tepki veriyor
Kuzeytooooo Dedektifgadget haklısınız bunu yapmayı hiç sevmiyorum inanın ama bu uzun süredir devam edince acaba mı dedim herkes içimi çok rahatlattı çok teşekkür ederim