bu kadar prensipli bi bebeyi uyuturken çileden çıkıyorum. 3 aylık neredeyse 7 kilo. sadece gezerek uyuyor ama ağırlığı iki kola veriyim yatay tutayım derseniz onu da kabul etmiyor sadece dik tutunca uyuyor. oturmaya niyet edenin vay haline. canını çıkarmış gibi bağırıyor. bu kadarı normal mi bilmiyorum. bu durumu yaşayıp bir şekilde düzrlten var mı? en azından koltukta oturarak bi şekilde uyutabilsem keşke😫