semos1804 yakın zamanda bende böyle bir korku yaşadım ama çok şükür gebelik yok. 3 ay içinde bebeğin hareketlerini hissedemezsiniz. . muhtemelen gaz hareketidir. Bu aralar bende karın içinde hareketler hissediyorum. Ama içinizin rahat olması için test yapın. Emziren anneyseniz regl olmamak normal