bebe_ Kızlar ben yeni anneyim tecrübesizim 2. Ay aşısı olduk sabah , iyiydi bir şeyi yoktu şimdi bir ağlıyor katıla katıla kıpkırmızı oluyor zor sakinleştirdim ateşi 36.9 köpüklü kaka yapıyor çok endişeliyim ne yapsam bebegim için faydali olur emmiyor ememiyor biberonla verdim sütümüde 😔
delihatun01 bebe_ Çok normal ertesi günü düzeliyor bizimkilerde de aynısını olmuştu sabah oldıgumda hiç birseyleri yoktu akşam bi oldu çığlık çığlığa ağlıyor ateşi falan olmadığı için ilaç vermedim ama o gece çok kötü geçti aşının etkisiymiş
amazontuba bebe_ aşı yeri acıyo olabilir canım ertesi güne bişey kalmıyo ama ben de yarım mayıs kaşığı parol vermiştim sakinlemişti. Yine de doktor ne dediyse öyle vermeye çalış
Gamzelit bebe_ ağrı kesici ateş düşürücü o ilaçlar zaten canım bana parol vermişti şurup doktorumuz aşının etkisini düşürüyor falan diyolar ama bizim doktorumuz eve gidince yarım kaşık ver dedi rahatlatır uyutur dedi öyle de oldu o kadar ağladı ki yorulmuş sanırım karnı doydu altı değişti şurup ya etki edince uyudu acıyor da olabilir sadece ateşi bekleme bence
prensimm18 Calpol vermedi mi doktor ben Calpol vermiştim çok az benim de öyle oğlum sabah iyiydi aşıdan sonra öğlene doğru bir anda kayıla kayıla ağlamaya başlamıştı kakasını falan hatırlamıyorum ama battaniyenin arasına koyup sallamıştık öyle sakinleşmişti
prensimm18 Ben bişey diyemem şimdi ben vermiştim ebeye de sormuştum ver demişti ağrısı falan vardır diye sabah da verdim gece de siz yine bir sorun da
pyrzaslnnn47 prensimm18 bende aynı durumdayım bugün ateş 38.5 oldu ne kdr vermeliyim 1 çay kaşığımı . Miltari bilmiyorum da .
atarepla Aşı yerlerine dokununca öyle ağlıyordu benim oğlum. Belki canı acıyordur kıyafeti filan değmesin dikkat edin. Ateş 37.5 sonrasında calpol vermelisin ama kilo hesabı ile ne kadar vereceğini doktor söyler, ya da sen hesaplarsın
pyrzaslnnn47 bebe_ ne durumdasınız bende sabah aşı yaptırdım bir sorun yoktu son 2 saattir kıyamey kopartıyo
linababyy Bizde aynı durumdayız eve geldik uyudu uyandı öğlen 3 den beri huzursuz ağlıyor şimdi beyaz gürültü sesiyle uyuttum birde kabız kakasını yapamıyor iyice stres oldu yavrum benim
serap203 Aşıları yaptırırken aşıların içergini arastırıp öyle yaptırın naçizane tavsiyem içindekilerı okuyun
papatya5252 Benim bebeğimde 2 aylık dün sabah oldu aşı akşama doğru huysuzdu uykuya dalarken falan ağlıyordu aynı dediğiniz gibi aşı yeri acıyordu farkında olmadan kolunu hareket ettirdikçe ağlıyordu bir çay kaşığı verdim gündüz ateş düşürücü gece de huysuzdu uyumadan önce de verdim ateşi 37.7ydi sonra rahat uyudu çok şükür baya şimdi de uyudu hamdolsun ertesi güne birşey kalmıyor pek 3 günü atlatınca rahat inşallah çıkmaz ateşi kontrol edin hep çıkmaya yakın ve çok huzursuz olursa verim belki iç ateşi de olabilir