Kızım 2 aylık 2 gündür ne gecemiz belli ne de gündüzümüz. Kakasını 1 günde 1 bazen 2 günde bir yapıyordu. Dün gece akşam 9 da başladı ağlamaya sabah 11 e kadar ve bu zaman diliminde toplasanız 1 saat uyumamış ve yememiş adam akıllı .12 de kaka yaptı ve kakası yeşil kokuluydu. Yaşayanınız var mı ? Büyükler kulak ağrısı diyor ama ? Yani böyle bir ağlama görmedim duymadım resmen morarıyor. Gazı da var bu arada. Çıkarıyoruz ama bitmiyor. Mama da kullanıyoruz. Golden goat. (1haftadır)