hazale966 nımenrıx te hiçbirşey olmadı tek doz oldu doktorunun planlaması üzerine 13.ayında sıkıntısız anlattık. 24 ve 26 da 2 doz bexsero demişti doktoru ilk dozda hiçbirşey olmadı ama 2.doz baya Bır sarstı. İlk gün hafıf bır halsızlık vardı ama sonrakı gün kusmaya atesı 38lerı bulmaya hatta geçmeye basladı acıle götürdük zaten 5 saatte zor düşürebıldıler inatçı bır atestı. 3 gün kusma yoktu ınatcı olmayan 37.5 38 arası ateş oldu ara ara 4.gun birşey kalmadı çok şükür