Bebeğim 57 günlük 15 gündür kucakta uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor.meme emerken uyuyor.iyice derin olana kadar uykusu bekliyorum öyle koyuyorum yerine.veya gazını çıkarmak için göğsüme yatırıyorum uyuyakaliyor.iyice bekliyorum öyle yatırıyorum yerine ama uyanıyor.gunduz uykuları bu şekilde..butun işlerim aksıyor hiç bir iş yapamiyorum.tum günümu kitliyor.ne yapabilirim bu durumu nasıl aşabiliriz var mı tecrubesi olan anneler:(