Duygu_52AK Kızlar pırasa almıştım pazardan biraz fazla geldi çiğden buzluğa atsam iyi olur mu aranızda deneyen var mı Yoksa haşlayarak mı atmam gerekir
Minel-inannesi Duygu_52AK haslayarak degilde boreklik ince kiyip atin yada yemegini pisirin yemek olarak atin.
Duygu_52AK bisenakillisinzaten daha sonra buzluktan çıkarınca yemeğini yaparken zor pişiyor mu acaba denediniz mi
Minel-inannesi Duygu_52AK yok yok normal yemegini yiyosaniz pisirin, oda sıcaklığına gelir gelmez atin dondurucuya. Elinizin altinda hazir yemek olur.