Kızlar oğlum 4 yaşında devlet kreşine gidiyor. Evet hareketli bir öğrenci ve öğretmenimiz ile bu durum için ne gerekiyorsa yapıyorum. Oyun terapisi, psikolojik destek alıyoruz ve ram e gideceğiz. 2 hafta önce oğlum çıkışta el hareketi yaptı stajyer öğretmen kollarını sıkarak yapma dedim sana dedi. Hemen öğretmeni arayarak söyledim müdüre ilettiğini söyledi. Neyse bugün annemle beraber oğlumu almaya gittik yine en arkada duran oğlum kötü söz söyledi ve oğlumun ağzını kapatıp kolunu tuttu sus artık söyleme dedi. Annem tabi cinnet geçirdi ama bazı veliler (çocuğuna iyi davrandığı için) stajyer öğretmeni çok seviyorlar ve daha önceki olaya inanmadıkları için onu korudular. Bugün ki olayda öğretmeni hemen tutup durumu anlattım hemen müdüre götürdü beni ve anlatmamı istedi. Müdür böyle birleyim kabul edilemez olduğunu ve karşısındaki çocuğun 4 yaşında olduğunu derhal işlem yapılacağını söyledi. İşinden eğitiminden olsun istemedim kızın ama oğluma bu yapılan 2. Olduğunu ve 3. De tepkimin daha farklı olacağını söyledim. Sadece benim oğluma duyulan bir tepki bu başka çocuklara neden ise hiç böyle birşey yapılmadı. Stajyer öğretmeni öğretmen gördü içerde bekle gitme dedi ve kızın tepkisi ay yine mi şikayet oldu 😏 inanın ne yapacağımı bilmiyorum ve çok üzgünüm annem öğretmene bu 2 oldu ellerini kırarım rüzgara ne bu kin dedi öğretmen sustu. Ve sınıfta maalesef başka sorunları da varmış bu stajyer öğretmenle ilgili müdür öğretmenimize sorunca öğrendi.