Arkadaşlar bebeğim 9 aylık neredeyse her bezi denedim beyaz tenli bir bebek cildi çok hassas her bez de değişiminde ara ara kantoran, zeytinyağı sudocrem kullanıyorum lakin başta iyi gelen bez sonradan yara yapıyor. Pipi bölgesi değil yanlar, bezin degdigi bacak kismi yara ve poposunun içi kırmızı. İlk zaman sleppy kullandım doğduğunda iyiydi 2. Ayında yara yaptı değiştirdim Molfix düzeltti sonra geri yaptı bu şekilde prima ve bimin bezini de kullandım önereceğiniz bir bez ya da bu durumu yaşayan oldu mu?