tamamm Kızlar merhaba altı buçuk aylık olduk çorba tadımları yapıyoruz sizce içine birazcık ekmek için atsam çorbayala içirsem bir iki kaşık sorun olur mu ekmeğin zararı olur mu
Usnac4559 tamamm canım tadım yapıyorsun ekmeğe alerjisi yoksa sorun olmaz benim sana önerim çorbayı muhallebi kıvamına yakın yapman hem daha doyurucu olur hem kaşığı bebeğin alırsa dökülmez
bisenakillisinzaten tamamm kullanabilirsiniz ama isterseniz glutensiz tam buğday unlu ekmekler daha sağlıklı