Daha önceki dozlarda ateş yapmamasına rağmen son dozlar ikizlerimde de ateş yaptı geçen hafta aşı oldular 6saatte bir calpol verdim 37.7 civarıydı ateşleri ama o günden beri ne gece uykusu kaldı ne bişey valla çok etkilendiler ağlayarak uyandılar hep geceleri 12den önce uyumadılar çok huzursuzlardı bugün çok şükür biraz normale döndüler