Klozetin sifonunun içinde 2 litrelik dolu su şişem var o yer tuttuğundan her seferinde sifondan bir tıkta olsa az su akıtmış oluyoruz. Bulaşıkları peçete ile sıyırır makinaya öyle dizerim. Evde duş olmasına rağmen kullanıcağım kadar suyu kovaya koyar kovadan suyla yıkanırım. Yıkanan sebze ve yeşilliklerin suyunuda çiçekleri sulamakta kullanırım. Bir kıyafete ihtiyacım yoksa almam. Eğer çok sıkıldıysam birşeyden 2.el olarak satar dolabımda yer açar yenisini öyle alırım. Ve bulursamda temizinden 2.el giysi eşyada alırım. Hazır tüketiminde azaltılması gerektiğini düşünüyorum. Yağı lavoboya dökmem. Kavonozda biriktirir evimin burda dönüşüm alanı var oraya atarım. Plastik su şişesi kapaklarını biriktirip komşuma veririm tekerlekli sandalye için. Süt su şampuan şişelerini geri dönüşüme atarım ayrı bir poşette biriktirip.