Bebeğim her beslenmeden sonra fazlaca kusuyor sanki her yediğine çıkarıyor kilo almasında sorun yok 5 kg ama neden kusuyor anlamıyorum günde bir kere kaka yapıyor fazlaca önceden günde on kere falan yapıyordu az az ve uykuları da kesik kesik beş dakika uyuyor kalkıyor anlamıyorum nedendir çocuğum bir buçuk aylık anneler akıl verin