Merhaba anneler bebeğim artık bir yaşına yakin ve şöyle bir durumumuz var dışarı çıkıp,bebek arabasina bindirdigimiz zaman asla durmak istemiyor araba da mı durmak istemiyor yoksa dışarıda kendini güvende mi hissetmiyor anlamadım bu durumu yaşayan var mı aramızda ? Mecburen eve dönüyoruz bizde o kadar ağlıyor.1 yaşına az kaldı ne bilim sendrom durumlari mi acaba .