aleynatzglr Selam annelerrr, süt sağma cihazı elektrikli mi yoksa manuel mi daha iyi? bilgilendirebilir misiniz lüütfen🫠🩷
Aerith aleynatzglr ben Philip avent elektrikli kullanıyorum. Benimki tek başlıklı ve bana yeterli oluyor. Eğer eller serbest düşünüyorsanız bebebao çok iyiymiş diye okumuştum.
aleynatzglr Aerith ben kiwi’nin elektiklisini aldım ve göğsümü çok acıtıyor pişman oldum, değiştirmek istiyorum fakat bir türlü karar veremedim 🤦🏽♀️
tmtalya Philips avent kullandım çok iyiydi. Mavi renk tek uclu olan. Ne yara ne acı olmadı bende. Kardeşim de aynından kullandı o da sorun yaşamadı memnundu.