Kızımın bugün 2 aylık aşısı vardı hemde kontrol oldu 3500 doğmuştu hastaneden çıkarken 3200 dü 1. Ayda 3900 ve şuan 2 aylık 4700 gr sanki kilosu biraz az geldi hemşirede erken mi doğdu vs dedi sinir oldum zaten emmesi güzel aslında ama kilo almıyor gibi bazen mama vermek istiyorum biraz kendini toplasın istiyorum normal doktorumuz kilosu boyu normal seyrediyor dedi ama çevremdeki herkes zayıf diyor sinirlerimi bozuyorlar sizin nasıldı sizce mamayla desteklemeli miyim yorum yaparsanız sevinirim