Şu an ikinci çocuğumı büyütüyorum. İlk çocuğum genel olarak iştahsızdı zaten ama 1 yaş da bi atak dönemi oluyor. İştahsız oluyor. Onla alakalı bişey okumuştum nerde okuduğumu hatırlayamıyorum kaynak belirtemeyeceğim ama 1 yaşında iştahsız olmalarını bilimsel bir şekilde de açıklıyordu diye hatırlıyorum. Küçüğüm şu an 11 aylık 1 yaşa az kaldı genel olarak iştahlı bir bebek. Bir iki gündür çok severek yediği şeyleri ağzından çıkarmaya başladı. Ben de şu an bi iştahsızlık beklediğim döneme girdim😊 zorlamayın kesinlikle farklı şekilllerde farklı zamanlarda teklif edin. Geçecektir.