Dark658 Bebeğim 3 aylık emmesinde sıkıntı yok doktorumuz cerrah da görsün bi dedi ama ben araştırmaya başladım tabii. Özel muayenehanede sünnet 5 bin dil bağı için 7 bin lira ücret talep ettiler uygun mu pahalı bilmiyorum kestiren varsa bilgi verebilir mi
hunilimomy Dark658 2 yıl önce 3500 TL ye olmustu dil bagi ameliyatıni. Devlette yapan bolum yoktu olsaydı tercihim devlet olurdu
AlinRabia Dark658 kızım 9 aylıktı sehır hastanesıne gıttık doktor cok az var 1 yaşını bekleyelım dedı 1 ysında tekrar gıttık buyudugunu farkedıyordum ve gıttık doktor buyumus alınması gerekıyor dedı tum tahlıllerı yoıldı ameliyat ıcın gun verıldı temmuz da ameliyat oldu ıkı gun zorlandık sonrasında normale dondu 15 gun sonra doktor kontrolunde de bısey cıkmadı suan 17 aylıgı konusması yemesı ıcmesınde herhangı bır problemımız yok sukur
Huma_kus34 Dark658 bizimde vardı 3 aylıktı sanırım devlette 5 dk iş oldu bıttı 10 gun dıkkatlı ezmırdım 10 gun sonra gecıyor cok sukur suan 3 yasına gırıcek cok guzel 5 dk işe bukdara para cok geldi tanı imkanınız varsa neden olmasın he emmmesinde sorun yoktu ben buyudugunde harflerı tam caıkaramqz dıye kestırdık
hunilimomy AlinRabia bulundugum yerde 1 özel hastane 1 devlet hastanesi var sadece oda belli başlı bolumler maalesef ki
hunilimomy Dark658 emme problemi yoktu ilerde konuşmasında problem olur diye yaptırdık lokal anestezi ile yaptılar 5 dk lık bi işlem
Huma_kus34 Dark658 aynen cunku 3 aylık cocuk acı hıssrtmezmiş kı orda sinir yok zaten he aglıyomu aglıyo kanıyoda ama oyle cok degıl
seymanurryilmazz 9 Eylül de çocuk cerrahisinde 2 dakika da yaptı verdi çocuğu emzirin diye 12 günlüktü hiçbirşeye gerek yok dedi
Semanur51 Dark658 ben çocuk cerrahına yaptırdım devlet Hastanesi’nde çok küçük bı işlem anlık hemen makası sürüyor pamukla bastiriyosun bitiyor sonrasında eski haline dönüyor hemen yemesinde emmesinde sıkıntı olmuyor ben 2 aylıkken kestirmistim bebegimin dil bağını doktor emmesinde sıkıntı olmaz dedi ama konuşma bozukluğu falan olur diye ben kestirdim her ihtimale karşı