mellyisback Bebeğimde sigmoid kolon adı verilen bağırsağı normalden uzunmuş. Bu yüzden hep kabız. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ?
seymanurryilmazz Geçmiş olsun bizim anal Atrezi ameliyatından sonra sarkma olmuştu kabız olmaması adına ilaç kullanıyoruz ama zamanla toparlıyormuş