pelin_emrh Merhaba arkadaşlar, bebeğim 37 haftalık doğdu . Yüz üstü baş tutma var ama ellerinden tutunca başını kaldırmıyor ve üzülüyorum . Bu durumu yaşayan var mı? Desteklerinizi bekliyorum
sarah7 pelin_emrh benimkide 35+4 doğdu hiçbiri yok ahahah yüz üstü de öyle ahım şahım kaldırmıyor başını prematüre olduğu için normal bol bol egzersiz yaptırın ellerinden tut kaldırıp bırak
zeynepyusufaslan pelin_emrh her bebeğin gelişimi farklıdır merak etmeyin ben 4. Ay kontrolünde sordum doktora doktor kucağına aldı kendine dönük şekilde eee bak başını tutabiliyor dedi . Tam anlamıyla tutması kalkması vs yanlış bilmiyorsam 6-7 ayda oluyor endişelenmeyin. Tummy time iyi geliyor bir de günde 3-5 kez kollarından tutup siz kaldırabilirsiniz . Bizimkinin kafası yamuktu o yüzden aşırı tummy time yaptırdım bi de demin bahsettiğim kaldırma hareketini yeni yeni kendi çabalamaya başladı yastıkta sallarken anakucağında vs kalkıyor. Bi de etkisi var mı bimiyorum ama kucakta durmayı sevdiğinden bazen kendim uzanıp göbeğime doğru falan koyuyorum bi tık zorluyorum yani 😅
suheyla92 @"p pelin_emrh elin_emrh"#p33437435 simdilik normal duz zeminde yuzustu yatarken cabuk yorulur. siz yastikla yari yatar sekilde uzanin bebegi kendi üzerinize yatirin yuzustu o şekilde daha ck seveceği icin daha uzun durur ya da emzirme yastigiyla yaptırın. Orada tutuyor demissiniz demek ki tutabiliyor sadece yeterince güçlü degil boyle boyle guclenecek ama cok da fazla zorlamayin canı yanar.
elifmr pelin_emrh bebeğiniz ne durumda düzeldimi benim bebeğimde böyle çocuk doktoru kafasını tutaniyo dedi 4 ay 1 hafta
peraninnannesi elifmr tutmayı bilmiyor olabilir bol bol egzersiz yaptırın. Ellerinden tutup kaldırmaya çalışın 1 haftada sonuç alırsınız
peraninnannesi elifmr ellerinden tutup kaldırırken kafasına destek verin diğer elinizle. Yavaş yavaş kavrayacaktır mantığını :)