ebru3457 İlk dahiliyeye gittim kilo veremediğim ve şeker canım çok istediği için kan verdim hafif insülin direnci çıkmış diyetisyene sevk etti ama ben devletin olana gitmedim özel kliniğine gittim zaten devlet hastanesine direk diyetisten için randevu alamıyorsun ilk dahiliyeye çıkıyorsun o seni sevk ediyor direk odasına gidiyorsun diyetisyenin sıra bile beklemiyorsun ama başta da belirttiğim gibi ilk dahiliye 😊