serendipity16 Merhaba bebeğim yakında ek gıdaya başlayacak bazı doktorlar pekmezi önermiyormuş bazıları öneriyor kullananlar var mı ? Şimdi alışveriş yapıcam da ona göre alıcam çok gerekli mi illa tatlandırmak gerekiyor mu ?
perakus serendipity16 benim doktorum önerdi diye kullanıyorum. İlla gerekli değildir heralde. Kahvaltısını ve muhallebileri tatlandırmak amaçlı öneriliyo zaten
babyboy_35 serendipity16 ben kullanıyorum keçi boynuzu pekmezi ve dut kullanıyorum dut kabızlığa iyi geliyor keçi boynuzu bağışıklığı güçlendiriyor doktorumuz tavsiye ediyor sadece pişirilmeyecek fırınlanmayacak şekilde tatlandırmak amaçlı
beyzzsenturkk_ serendipity16 keçiboynuzu pekmezi veriyorum şu an 22 aylık ama 1 yaşını bekledim günlük bir çay kaşığı kadar bu zamana kadar hiç bir damla kullanmadım d vitamini vs kan değerleri şu an çok iyi sık sık da hasta olmaz enfeksiyon hariç o da eller sürekli ağızda olduğu için ama karadut özü de çok iyi geliyor
serendipity16 babyboy_35 onu nasıl anlıcam bebek pekmezleri öyle mi yapılıyor ? Ya bi de benim bebeğim erkek keçiboynuzu erken ergenliğe sebep oluyor dediler doğru mu bu
bsrakurt kullanıyorum sabah kahvaltida, akşam da meyve püresine karadut özü koyuyorum sade içmiyor çünkü ikiside doğal organik marka
perakus serendipity16 doktorumuz üzüm pekmezi önerdi. Aşçı anneden almıştım çokta güzel içeriğinede baktım zaten. Diğer ek gıda ürünleri için og naturalden alıyorum ordam alabilirsiniz pekmezi doktorada sormustum o markayı alabilirsiniz demişti temiz içerikli irmik tarhana hep ordan aldım. Yani yesin diye heralde öneriliyor. Çok tatsız olmasın yedikleri hemde faydalı zaten
babyboy_35 serendipity16 ben koskanın pekmezini alıyorum benim bebeğimde erkek ilk defa öyle bir şey duydum
serendipity16 bsrakurt soul kitchenın Başka ürünlerini kullandınız mı benim aklıma yattı o marka ama burada pek fazla kullanana denk gelmedim
serendipity16 perakus Bende aşçı annenin ürünlerini düşünüyorum og biraz pahalı geldi bana aşçı annenin pekmezi güzelse onu da alayım diğer ürünleri de alacağım çünkü
perakus serendipity16 pekmezi gayet güzel kendimede kullanıyorum. Aşçı anneden sadece pekmez ve pirinç unu almıştım. Doğrudur fiyatlar biraz daha uygundu sanki orda. Aşçı annenin bisküvilerinide çok görüyorum ama almadım hiç og den almıştım
beyzzsenturkk_ serendipity16 yani bebekler için şeker pek sağlıklı olmayabiliyor ister istemez icinde hazır alıyosanız şeker bulunuyor yaşından önce belki sıkıntı yaratabilir bebekten bebeğe fark var belki dokunabilir