Bebetonunmotheri hastalık belirtisi başladığında ayak altlarına sarımsak+zeytinyağı+çörekotu yağı karışımı sürmeye başlıyorum hemen. Çoğu zaman ilerlemeden toparlıyor eğer üşütme soğuk algınlığıysa. Öksürük varsa günlük sakızı+köyün yünü yapıyorum. Balgam varsa buhar veriyorum. Burun tıkanıklığında odaya soğan+karanfil koyuyorum. Enfeksiyon varsa dut kürü yapıyorum. Bunu ara ara yapıyorum enfeksiyon olması şart değil. Bazen ıhlamurla karıştırıyorum. Bunlar harici takviye olarak zencefilli zerdeçallı elma sirkesi, karadut özü, balıkyağı, Resveratrol, çinko veriyorum hergün birini şeklinde. Ama büyük kızım okula gittiği için okuldan kapıyo evde kardeşine bulaşıyo gene hasta oluyolar tamamen engelleyemiyorum malesef