Benim bebeğimdede oğduğundan beri vardi çok tereddüt ettim tiki olcak diye korktum 2 aylıkken göz muayenesine götürdüm doktora sordum sıklaşırsa geçmezse getir dedi çok şükür şuan 3 ayligiz geçti arada çok ufak yapıyor yine clama çok çok nadir eskisi gibi değil